Omschrijving

Om de dienstverlening van de gemeente naar een hoger niveau te tillen is met behulp van een extern bureau een nieuwe dienstverlengingsvisie geformuleerd. Deze dienstverleningsvisie dient als uitnodigende richtlijn voor iedereen die werkt aan dienstverlening vanuit de gemeente Aa en Hunze. Inwoners en ondernemers moeten zich erin kunnen herkennen en uit kunnen afleiden wat ze van de gemeente mogen verwachten en op welke manier. 

Stand van zaken

Doorkijk 2023 e.v.

Vanuit de nieuw geformuleerde dienstverleningsvisie is een ontwikkelperspectief ontwikkeld. Met dit ontwikkelperspectief wordt een meerjarig ontwikkelprogramma ingezet onder leiding van een programmamanager dienstverlening. Door middel van concrete acties zullen de teams de dienstverlening voor de inwoners zichtbaar verbeteren. Om een duidelijk gezicht en aanspreekpunt voor onze inwoners en ondernemers te creëren zullen we een servicecentrum oprichten dat op termijn een groot deel van de vragen zal beantwoorden. Voor een optimale dienstverlening is het verkrijgen van feedback van onze inwoners en ondernemers cruciaal. In 2023 nodigen wij een geselecteerde groep mensen uit om ons feedback te geven om onze dienstverlening hiermee te blijvend verbeteren.