- 
			Blz. 1
		
			
			Jaarstukken 2024
		
			
	- 
			Blz. 2
		
			
			Jaarstukken 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 3
		
			
			Pijlers
		
			
	- 
			Blz. 4
		
			
			Jaarverslag 2024
		
			
	- 
			Blz. 5
		
			
			Algemeen
		
			
	- 
			Blz. 6
		
			
			Financiële terugblik
		
	
 
	- 
			Blz. 7
		
			
			Rekeningresultaat 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 8
		
			
			Toelichting rekeningresultaat 2024
		
	
 
	- 
			Blz. 9
		
			
			Grondbedrijf
		
	
 
	- 
			Blz. 10
		
			
			Voorstel tot bestemming van het resultaat
		
	
 
	- 
			Blz. 11
		
			
			Voorstel tot bestemming van het resultaat
		
	
 
	- 
			Blz. 12
		
			
			Investeringen
		
	
 
	- 
			Blz. 13
		
			
			Reserves en voorzieningen
		
	
 
	- 
			Blz. 14
		
			
			Algemeen
		
	
 
	- 
			Blz. 15
		
			
			Bestemmingsreserves
		
	
 
	- 
			Blz. 16
		
			
			Interbestuurlijk toezicht (IBT)
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 17
		
			
			Overige toelichtingen
		
			
	- 
			Blz. 18
		
			
			Overzicht algemene dekkingsmiddelen
		
	
 
	- 
			Blz. 19
		
			
			Overzicht Overhead en vennootschapsbelasting
		
	
 
	- 
			Blz. 20
		
			
			Overhead en vennootschapsbelasting
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 21
		
			
			Pijler 1 Bestuur en Samen doen
		
			
	- 
			Blz. 22
		
			
			Korte omschrijving
		
	
 
	- 
			Blz. 23
		
			
			Terugblik 2024- Wat hebben we gedaan
		
	
 
	- 
			Blz. 24
		
			
			Wat willen we bereiken (doelen)
		
			
	- 
			Blz. 25
		
			
			1.10.1 De samenleving is betrokken bij gemeentelijke vraagstukken en het zelf organiserend vermogen is toegenomen.
		
			
	- 
			Blz. 26
		
			
			1.10.1.03 Verantwoordelijkheid nemen in de opvang van vluchtelingen.
		
	
 
	- 
			Blz. 27
		
			
			1.10.1.04 Vergroten betrokkenheid van inwoners bij het gemeentelijke beleid door de raad.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 28
		
			
			1.10.2 Een transparante overheid die laat zien wat ze doet en hoe ze werkt.
		
			
	- 
			Blz. 29
		
			
			1.10.2.01 Uitvoering geven aan de Wet Open Overheid (WOO), de wet elektronische publicaties en de wet modernisering elektronisch bestuurlijk verkeer.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 30
		
			
			1.10.3 De samenwerking met partners draagt bij aan het realiseren van onze gemeentelijke doelen op regionaal, provinciaal en landelijk niveau.
		
			
	- 
			Blz. 31
		
			
			1.10.3.01 Het actief volgen van het proces rondom mijnbouwactiviteiten.
		
	
 
	- 
			Blz. 32
		
			
			1.10.3.02 Vorm en inhoud geven aan het compensatieplan gaswinning.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 33
		
			
			1.20.1 In 2026 behalen we in 80% van de gevallen onze servicenormen.
		
			
	- 
			Blz. 34
		
			
			1.20.1.01 We houden onze servicenormen continu onder de aandacht.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 35
		
			
			1.20.2 Onze inwoners ervaren onze dienstverlening als persoonlijk, toegankelijk en duidelijk.
		
			
	- 
			Blz. 36
		
			
			1.20.2.01 We halen actief informatie op om onze dienstverlening door te ontwikkelen.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 37
		
			
			1.30.1 De gemeente Aa en Hunze staat in 2026 in de top 20 van de ranglijst van veilige gemeenten.
		
			
	- 
			Blz. 38
		
			
			1.30.1.01 In de aanpak van ondermijning ligt de focus op zorgfraude, drugs, veilig buitengebied en mensenhandel.
		
	
 
	- 
			Blz. 39
		
			
			1.30.1.02 Handhaving permanente bewoning op recreatieverblijven op vakantieparken.
		
	
 
	- 
			Blz. 40
		
			
			1.30.1.03 Ontwikkelen beleid dat bijdraagt aan een veilig Aa en Hunze.
		
	
 
	- 
			Blz. 41
		
			
			1.30.1.04 Doorontwikkeling Aanpak Voorkomen Escalatie (AVE) model.
		
	
 
	- 
			Blz. 42
		
			
			1.30.1.05 Opstellen Uitvoerings- en Handhavingsstrategie (U&H Strategie)
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 43
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 44
		
			
			Pijler 2 Samen Leven
		
			
	- 
			Blz. 45
		
			
			Korte omschrijving
		
	
 
	- 
			Blz. 46
		
			
			Terugblik 2024- Wat hebben we gedaan
		
	
 
	- 
			Blz. 47
		
			
			Wat willen we bereiken (doelen)
		
			
	- 
			Blz. 48
		
			
			2.10.1 Alle inwoners kunnen zo lang mogelijk zelfstandig wonen.
		
			
	- 
			Blz. 49
		
			
			2.10.1.01 De ondersteuning van mantelzorgers te versterken.
		
	
 
	- 
			Blz. 50
		
			
			2.10.1.02 Uitrol laagdrempelige ondersteuning dorpen.
		
	
 
	- 
			Blz. 51
		
			
			2.10.1.04  Voorbereiden op de oude dag en stimuleren vitaal ouder worden
		
	
 
	- 
			Blz. 52
		
			
			2.10.1.05 Voorbereiding inkoop Wmo
		
	
 
	- 
			Blz. 53
		
			
			2.10.1.06 Decentralisatie beschermd wonen
		
	
 
	- 
			Blz. 54
		
			
			2.10.1.07 Coalitie Eén tegen eenzaamheid
		
	
 
	- 
			Blz. 55
		
			
			2.10.1.08 Woonzorgtafel
		
	
 
	- 
			Blz. 56
		
			
			2.10.1.10 Welzijn op recept
		
	
 
	- 
			Blz. 57
		
			
			2.10.1.11 Valpreventie keten ontwikkelen en uitvoeren
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 58
		
			
			2.10.2 Elk kind groeit gezond en veilig op en kan zich optimaal ontwikkelen tot zelfstandige volwassene.
		
			
	- 
			Blz. 59
		
			
			2.10.2.01 Hervormingsagenda Jeugd uitvoeren
		
	
 
	- 
			Blz. 60
		
			
			2.10.2.03 Vergroten kansengelijkheid
		
	
 
	- 
			Blz. 61
		
			
			2.10.2.07 Toekomstscenario Kind- en Gezinsbescherming uitvoeren
		
	
 
	- 
			Blz. 62
		
			
			2.10.2.08 Voorbereiding Inkoop Jeugdzorg
		
	
 
	- 
			Blz. 63
		
			
			2.10.2.09 Preventieketen ontwikkelen en uitvoeren aanpak overgewicht en obesitas bij kinderen
		
	
 
	- 
			Blz. 64
		
			
			2.10.2.10 Preventieketen Kansrijke Start ontwikkelen en uitvoeren
		
	
 
	- 
			Blz. 65
		
			
			2.10.2.11 Bevorderen van een goede gezondheid en een gezonde leefomgeving voor onze jeugd.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 66
		
			
			2.10.3 Elke inwoner is zoveel mogelijk financieel redzaam.
		
			
	- 
			Blz. 67
		
			
			2.10.3.01 Opstellen nota armoedebeleid 2023 e.v.
		
	
 
	- 
			Blz. 68
		
			
			2.10.3.02 Uitvoering schuldhulpverlening.
		
	
 
	- 
			Blz. 69
		
			
			2.10.3.03 Inwoners met een smalle beurs kunnen deelnemen aan sport- en culturele activiteiten.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 70
		
			
			2.10.4 Alle inwoners kunnen zo zelfstandig mogelijk meedoen aan de samenleving.
		
			
	- 
			Blz. 71
		
			
			2.10.4.01 Samenwerking versterken WPDA en lokale ondernemers Aa en Hunze inclusief rol van het werkgeversservicepunt van de arbeidsmarktregio “Werk in Zicht”.
		
	
 
	- 
			Blz. 72
		
			
			2.10.4.02 Cultuur inzetten als middel om aan de slag te gaan met maatschappelijke thema's.
		
	
 
	- 
			Blz. 73
		
			
			2.10.4.03 Toegankelijkheid gemeente
		
	
 
	- 
			Blz. 74
		
			
			2.10.4.04 Uitvoering Wet Inburgering 2021.
		
	
 
	- 
			Blz. 75
		
			
			2.10.4.05  Bevorderen van een goede gezondheid van volwassenen
		
	
 
	- 
			Blz. 76
		
			
			2.10.4.06 Beleid Werk en inkomen herijken en vaststellen
		
	
 
	- 
			Blz. 77
		
			
			2.10.4.07 Bibliotheekwerk doorontwikkelen zodat deze voldoet aan de eisen die gesteld worden bij de stelselwijziging die per 2026 ingaat
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 78
		
			
			2.10.5 Het verkleinen van gezondheidsachterstanden van volwassenen
		
			
	- 
			Blz. 79
		
			
			2.10.5.01 Preventieketen Gecombineerde Leefstijlinterventies, ontwikkelen en uitvoeren
		
	
 
	- 
			Blz. 80
		
			
			2.10.5.02 Gebiedsgerichte aanpak GALA ontwikkelen
		
	
 
	- 
			Blz. 81
		
			
			2.10.5.03  Voorlichting en advies over roken, alcohol en middelengebruik
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 82
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 83
		
			
			Pijler 3 Duurzaamheid en Economie
		
			
	- 
			Blz. 84
		
			
			Korte beschrijving
		
	
 
	- 
			Blz. 85
		
			
			Terugblik 2024- Wat hebben we gedaan
		
	
 
	- 
			Blz. 86
		
			
			Wat willen we bereiken (doelen)
		
			
	- 
			Blz. 87
		
			
			3.10.1 De lokale economie is toekomstbestendig en er is voldoende werkgelegenheid.
		
			
	- 
			Blz. 88
		
			
			3.10.1.01 Uitvoering geven aan actielijn Werken en Onderwijs uit de Economische Koersnota.
		
	
 
	- 
			Blz. 89
		
			
			3.10.1.02 Uitvoering geven aan actielijn Vestigingsbeleid en Infrastructuur uit de Economische Koersnota.
		
	
 
	- 
			Blz. 90
		
			
			3.10.1.03 Ondersteunen van ondernemers op het gebied van innovatie, kennis, duurzaamheid en andere ontwikkelingen en initiatieven.
		
	
 
	- 
			Blz. 91
		
			
			3.10.1.04 Uitvoering geven aan actielijn Vrijetijdseconomie uit de Economische Koersnota.
		
	
 
	- 
			Blz. 92
		
			
			3.10.1.06 Toekomstbestendigheid Bedrijventerreinen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 93
		
			
			3.10.2 De vitaliteit van de recreatieve sector versterken.
		
			
	- 
			Blz. 94
		
			
			3.10.2.01 Op planmatige wijze gezonde en toekomstbestendige vakantieparken stimuleren in samenhang met het provinciale beleid.
		
	
 
	- 
			Blz. 95
		
			
			3.10.2.02 Ontwikkeling Gasselterveld
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 96
		
			
			3.20.1 De duurzaamheidsopgave maakt integraal onderdeel uit van het beleid, processen en organisatie.
		
			
	- 
			Blz. 97
		
			
			3.20.2.11 Faciliteren en stimuleren van kansrijke maatschappelijke initiatieven m.b.t. duurzaamheid
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 98
		
			
			3.20.2 Inwoners en bedrijven zijn betrokken bij de realisatie van de duurzaamheidsopgave.
		
			
	- 
			Blz. 99
		
			
			3.20.2.01 Warmtetransitie: toename van een duurzame manier van verwarmen.
		
	
 
	- 
			Blz. 100
		
			
			3.20.2.02 Grootschalige opwek van duurzame energie
		
	
 
	- 
			Blz. 101
		
			
			3.20.2.06 Verduurzaming maatschappelijk vastgoed stimuleren
		
	
 
	- 
			Blz. 102
		
			
			3.20.2.07 Sociale energie aanpak
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 103
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 104
		
			
			Pijler 4 Voorzieningen, leefbaarheid en wonen
		
			
	- 
			Blz. 105
		
			
			Korte beschrijving
		
	
 
	- 
			Blz. 106
		
			
			Terugblik 2024- Wat hebben we gedaan
		
	
 
	- 
			Blz. 107
		
			
			Wat willen we bereiken (doelen)
		
			
	- 
			Blz. 108
		
			
			4.10.1 De leefbaarheid in de gemeente blijft in stand en is waar mogelijk verbeterd.
		
			
	- 
			Blz. 109
		
			
			4.10.1.01 Deelname aan het LEADER-programma 2023-2027.
		
	
 
	- 
			Blz. 110
		
			
			4.10.1.04 Actief aanhaken bij het gebiedsprogramma Transitie Landelijk Gebied  Drenthe  (TLGD)
		
	
 
	- 
			Blz. 111
		
			
			4.10.1.05 Het opstellen van een Omgevingsvisie
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 112
		
			
			4.10.2 De voorzieningen sluiten aan bij behoefte van onze inwoners.
		
			
	- 
			Blz. 113
		
			
			4.10.2.01 Het realiseren van een kwaliteitsimpuls fietspaden
		
	
 
	- 
			Blz. 114
		
			
			4.10.2.02  Volgen provinciaal project aanpak verkeersknooppunt Gieten.
		
	
 
	- 
			Blz. 115
		
			
			4.10.2.03 Huisvesting verenigingen Gieten
		
	
 
	- 
			Blz. 116
		
			
			4.10.2.05 Gemeentelijk beleid formuleren om beschermde/waardevolle flora en fauna beschermen.
		
	
 
	- 
			Blz. 117
		
			
			4.10.2.06 Plagen en schadelijke uitheemse soorten bestrijden.
		
	
 
	- 
			Blz. 118
		
			
			4.10.2.07 Uitvoering mobiliteitsplan
		
	
 
	- 
			Blz. 119
		
			
			4.10.2.08 Inzetten op duurzame mobiliteit
		
	
 
	- 
			Blz. 120
		
			
			4.10.2.09 Herijking beleid maatschappelijk vastgoed
		
	
 
	- 
			Blz. 121
		
			
			4.10.2.10 Nieuwbouw school Eext
		
	
 
	- 
			Blz. 122
		
			
			4.10.2.11 Nieuwbouw school Eexterveen
		
	
 
	- 
			Blz. 123
		
			
			4.10.2.12 Uitvoering Afvalstoffenbeleidsplan 2023 – 2027
		
	
 
	- 
			Blz. 124
		
			
			4.10.2.15 Actualisatie wegenlegger
		
	
 
	- 
			Blz. 125
		
			
			4.10.2.16 Verbouw dorpshuis Gasselte
		
	
 
	- 
			Blz. 126
		
			
			4.10.2.17 Verbouw dorpshuis Ekehaar
		
	
 
	- 
			Blz. 127
		
			
			4.10.2.18 Uitvoering Integraal Huisvestingsplan Onderwijs (IHP)
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 128
		
			
			4.10.3 In 2026 zijn 200 extra woningen gerealiseerd of planologisch mogelijk gemaakt.
		
			
	- 
			Blz. 129
		
			
			4.10.3.02 Gebiedsgerichte woningbouwprogrammering.
		
	
 
	- 
			Blz. 130
		
			
			4.10.3.04 Realisatie tijdelijke flexwoningen
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 131
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 132
		
			
			Pijler 5 Middelen en ondersteuning
		
			
	- 
			Blz. 133
		
			
			Korte beschrijving
		
	
 
	- 
			Blz. 134
		
			
			Terugblik 2024- Wat hebben we gedaan
		
	
 
	- 
			Blz. 135
		
			
			Wat willen we bereiken (doelen)
		
			
	- 
			Blz. 136
		
			
			5.10.1.  De bedrijfsprocessen zijn op passende wijze vormgegeven.
		
			
	- 
			Blz. 137
		
			
			5.10.1.01 Nieuwbouw buitendienst Oelenboom
		
	
 
	- 
			Blz. 138
		
			
			5.10.1.02 Haalbaarheidsonderzoek gezamenlijke nieuwe huisvesting brandweer en buitendienst Rolde
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 139
		
			
			5.10.2 De financiële positie van de gemeente is solide.
		
			
	- 
			Blz. 140
		
			
			5.10.2.01 Rechtmatigheidsverantwoording
		
	
 
	- 
			Blz. 141
		
			
			5.10.2.02 Vernieuwing controle protocol en normenkader.
		
	
 
	- 
			Blz. 142
		
			
			5.10.2.03 We gaan gebruik maken van financiële kengetallen ter beoordeling van de financiële positie van de gemeente
		
	
 
	- 
			Blz. 143
		
			
			5.10.2.05 Actualiseren treasurystatuut.
		
	
 
	- 
			Blz. 144
		
			
			5.10.2.06 Actualiseren nota reserves & voorzieningen.
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 145
		
			
			5.10.3 De gemeente is een aantrekkelijke werkgever met voldoende personeel dat toegerust is om de werkzaamheden uit te voeren.
		
			
	- 
			Blz. 146
		
			
			5.10.3.01 Actief personeelsbeleid voeren.
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 147
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 148
		
			
			Welkom
		
			
	- 
			Blz. 149
		
			
			Aanbiedingsbrief
		
			
	- 
			Blz. 150
		
			
			Aanbiedingsbrief
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 151
		
			
			Leeswijzer
		
	
 
	- 
			Blz. 152
		
			
			Bestuur en portefeuilleverdeling
		
			
	- 
			Blz. 153
		
			
			Bestuur en portefeuilleverdeling
		
	
 
	- 
			Blz. 154
		
			
			-
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 155
		
			
			Paragrafen
		
			
	- 
			Blz. 156
		
			
			Lokale heffingen
		
			
	- 
			Blz. 157
		
			
			Lokale heffingen
		
	
 
	- 
			Blz. 158
		
			
			Werkelijke inkomsten
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 159
		
			
			Weerstandsvermogen en risicobeheersing
		
			
	- 
			Blz. 160
		
			
			Weerstandsvermogen en risicobeheersing
		
	
 
	- 
			Blz. 161
		
			
			Beoordeling financiële kengetallen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 162
		
			
			Onderhoud kapitaalgoederen
		
			
	- 
			Blz. 163
		
			
			Onderhoud kapitaalgoederen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 164
		
			
			Financiering
		
			
	- 
			Blz. 165
		
			
			Financiering
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 166
		
			
			Bedrijfsvoering
		
			
	- 
			Blz. 167
		
			
			Bedrijfsvoering
		
	
 
	- 
			Blz. 168
		
			
			Rechtmatigheidsverantwoording
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 169
		
			
			Verbonden partijen
		
			
	- 
			Blz. 170
		
			
			Verbonden partijen
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 171
		
			
			Grondbeleid
		
			
	- 
			Blz. 172
		
			
			Grondbeleid
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 173
		
			
			Voortgangsrapportages Grondbeleid
		
			
	- 
			Blz. 174
		
			
			Voortgangsrapportage exploitatie Uitbreiding bedrijventerrein  Bloemakkers Gieten
		
	
 
	- 
			Blz. 175
		
			
			Voortgangsrapportage exploitatie Nooitgedacht
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 176
		
			
			Jaarrekening
		
			
	- 
			Blz. 177
		
			
			Balans en toelichting
		
			
	- 
			Blz. 178
		
			
			Waarderingsgrondslagen
		
	
 
	- 
			Blz. 179
		
			
			Balans
		
	
 
	- 
			Blz. 180
		
			
			Gewaarborgde geldleningen
		
	
 
	- 
			Blz. 181
		
			
			Toelichting op de balans
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 182
		
			
			Overzicht van baten en lasten in de jaarrekening
		
			
	- 
			Blz. 183
		
			
			Baten en lasten per pijler
		
	
 
	- 
			Blz. 184
		
			
			Toelichting op baten en lasten per pijler
		
	
 
	- 
			Blz. 185
		
			
			Pijler 1
		
	
 
	- 
			Blz. 186
		
			
			Toelichting P1
		
	
 
	- 
			Blz. 187
		
			
			Pijler 2
		
	
 
	- 
			Blz. 188
		
			
			Toelichting P2
		
	
 
	- 
			Blz. 189
		
			
			Pijler 3
		
	
 
	- 
			Blz. 190
		
			
			Toelichting P3
		
	
 
	- 
			Blz. 191
		
			
			Pijler 4
		
	
 
	- 
			Blz. 192
		
			
			Toelichting P4
		
	
 
	- 
			Blz. 193
		
			
			Pijler 5 Middelen en ondersteuning
		
	
 
	- 
			Blz. 194
		
			
			Toelichting P5
		
	
 
	- 
			Blz. 195
		
			
			Overzicht aard en reden Reserves
		
	
 
	- 
			Blz. 196
		
			
			Overzicht aard en reden Voorzieningen
		
	
 
	- 
			Blz. 197
		
			
			Overzicht algemene dekkingsmiddelen
		
	
 
	- 
			Blz. 198
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten per pijler incidenteel
		
	
 
	- 
			Blz. 199
		
			
			Wet WNT
		
	
 
	- 
			Blz. 200
		
			
			Baten en lasten per pijler
		
	
 
	- 
			Blz. 201
		
			
			Pijler 1
		
	
 
	- 
			Blz. 202
		
			
			Pijler 2
		
	
 
	- 
			Blz. 203
		
			
			Pijler 3
		
	
 
	- 
			Blz. 204
		
			
			Pijler 4
		
	
 
	- 
			Blz. 205
		
			
			Pijler 5
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 206
		
			
			Modelverantwoording rechtmatigheid
		
			
	- 
			Blz. 207
		
			
			Rechtmatigheidsverantwoording
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 208
		
			
			Bijlage met verantwoordingsinformatie Specifieke Uitkeringen (SiSa)
		
			
	- 
			Blz. 209
		
			
			Bijlage met verantwoordingsinformatie Specifieke Uitkeringen (SiSa)
		
	
 
	- 
			Blz. 210
		
			
			Verantwoordingsinformatie 2024
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 211
		
			
			Bijlage overzicht gerealiseerde baten en lasten per taakveld
		
			
	- 
			Blz. 212
		
			
			Gerealiseerde baten en lasten per taakveld
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 213
		
			
			Bijlagen
		
			
	- 
			Blz. 214
		
			
			Controleverklaring
		
			
	- 
			Blz. 215
		
			
			Doelstellingen
		
			
	- 
			Blz. 216
		
			
			Controleverklaring
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
			Blz. 217
		
			
			Specificatie onderliggende stukken jaarrekening
		
			
	- 
			Blz. 218
		
			
			Doelstellingen
		
			
	- 
			Blz. 219
		
			
			Specificatie onderliggende staten jaarrekening
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 220
		
			
			Begrotingsrechtmatigheid
		
	
 
	- 
			Blz. 221
		
			
			Overzicht reserve onderhanden werk
		
	
 
			
	 
	- 
			Blz. 222
		
			
			Totaal overzicht beleidsindicatoren
		
			
	- 
			Blz. 223
		
			
			Totaaloverzicht beleidsindicatoren
		
	
 
			
	 
			
	 
	- 
		
			
			Activiteiten
		
	
 
	- 
		
			
			Overzicht
		
	
 
	- 
		
			
			Zoeken
		
	
 
	- 
		
			
			Publicatie bijlagen
		
	
 
	- 
		
			
			Contact
		
	
 
	- 
		
			
			PrivacyStatement
		
	
 
	- 
		
			
			Sitemap