Kwaliteit (indicator)

G

Kwaliteit (toelichting)

Met de komst van het nieuwe zaaksysteem, is er sprake van een verbeterde registratie. Dit zorgt voor onder andere meer inzicht in en grip op de status van afhandeltermijnen. De resultaten van de verbeterde registratie (zoals de terugbelverzoeken, afhandeltermijnen, soorten vragen etc.) worden opgenomen in managementrapportages en op structurele wijze besproken in de management- en teamoverleggen.

Door verbeterd inzicht kan er ook beter gestuurd worden.  In Signalen, onze nieuwe applicatie voor meldingen openbare ruimte, hebben onze inwoners de mogelijkheid om feedback te geven. Hiermee meten wij de tevredenheid van onze inwoners, en krijgen wij nog meer inzicht in hetgeen we nog kunnen verbeteren. We hebben zo een volledig beeld van binnengekomen meldingen, afhandeltermijnen, wel of niet afgedane meldingen, reactiesnelheid en de mate van tevredenheid van onze inwoners. De hieruit opgedane kennis gebruiken wij om onze dienstverlening te verbeteren. 

Dienstverlening

Rapport dienstverlening